Svar på kommentar!

Rebecka Dahlqvist om Kapitel 7... Min idol, Eric Saade:
Vart är Eric den 12 november? tacksam för svar! svara gärna i ett inlägg! :D

Svar: Detta är lite kompilserat men jag ska försöka förklara!
Min granne går i en dans (kommer inte ihåg vad den heter) och varje år kommer det en artist och uppträder med dom på uppvisningen :)
I år är det Eric som ska komma dit och då har dom köpt en biljett till mig eftersom att dom vet att jag så gärna vill dit!!!

Det var jättesvårt för mig att få en biljett, och jag vet faktiskt inte om det finns några kvar?!
Så tyvärr tror jag inte att det finns några biljetter för dig att köpa :(

Jag kunde inte köpa några biljetter själv utan var tvungen att köpa det via min granne.
Därför tror jag att det är svårt för någon annan att få en biljett eller två dit :'(



Jag blir jätteglad för alla kommentarer jag får, men om ni har frågor är det mycket lättare för mig att svara i blogresponse som finns högst upp i menyn på bloggen!

Då blir det inte bara lättare för mig att svara utan också lättare för er att få svar!


Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0