Kapitel 7... Min idol, Eric Saade

Jag lovade ju er att ni skulle få höra mitt kapitel om Eric Saade så här kommer det!
Detta är kapitel 7 så första meningen börjar "Som jag skrivit innan" och då menar jag att jag har skrivit det i dom andra kapitlena...


Min idol, Eric Saade

Som jag skrivit innan så gillar jag ju en kille vääldigt mycket. Han är söt, snygg, cool, underbar, fantastisk, otrolig, väldigt bra på att sjunga och dansa, underhållande, snäll, rolig och helt klart BÄST!
Denna underbara kille jag pratar om är såklart Eric Saade.

Jag har gillat Eric sedan den 13 februari 2010. Då var han med i melodifestivalen och sjöng sin fantstiska poplåt Manboy.
Då tyckte jag bara att det var en vanlig låt som jag lyssnade på hela tiden och som en helt vanlig kille sjöng. Men sedan kollade jag om han hade en någon hemsida, om han hade fler låtar mm.
Jag började gilla honom mer och mer enda fram tills nu som jag är fullkomligt galen i honom.

Hans musik är så himla bra! Den betyder så mycket. När jag lyssnar på vissa av hans låtar kan jag ibland börja gråta. Det är många känslor som kommer fram när jag hör hans musik.
Stupid with you är en sådan låt. När jag hör den tänker jag på när jag var i Munkedal i sommras på Erics turné.
När han sjöng den låten pekade han på MIG och sjöng "I´m stupid with you". Det var så fantastiskt.

Jag har sett Eric fler gånger än i Munkedal. Här nedan kan ni se var:

Göteborg, Åhléns - Signering
Göteborg, Liseberg - Lotta på Liseberg
Munkedal - Masquerade tour 2010
Borås - "Uppträdande" och signering
Göteborg, Liseberg - Made of pop
Göteborg Ullevi - Gothia cup invigningen
Munkedal - Made of pop

Jag ska se honom den 12 November också, jag längtar som en galning.

När Eric var i Borås var jag där 4 timmar innan för att få stå längst fram, På Made of pop på Liseberg var jag där 8 och en halv timma innan, och på made of pop i Munkedal var jag där 7 timmar innan.
På Masquerade tour 2010 var jag också där några timmar innan men jag kommer inte ihåg hur många?!

Alla gånger jag har sett honom har varit dom bästa dagarna i mitt liv och det har varit värt alla timmars väntan.
Det är så underbart att se Erics fina ögon, se honom le, se honom dansa och äga scenen, höra hans röst och bara veta att han är framför mig.

Om 9 dagar släpps hans nya singel Hotter than fire och om 37 dagar släpps hans nya album Saade vol. 2.
Jag längtar efter att få höra hans nya låtar så mycket så att jag snart spricker.

Till sist vill jag säga att jag ÄLSKAR Eric Saade mest av allt i hela världen!!!!
Han betyder sååå mycket för mig! ♥



Tycker ni att det var bra?

Det var så många dagar kvar tills Hotter than fire och Saade vol. 2 släpps kvar när jag skrev det!
Men nu är det 5 dagar kvar till Hotter than fire och 33 dagar kvar till Saade vol. 2 :)

Postat av: Josefin

Jättefint skrivet Märta! <3<3

2011-10-28 @ 21:06:49
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Julia

Roligt att läsa om :))

2011-10-29 @ 19:33:36
URL: http://ericsaadeeric.blogg.se/
Postat av: Rebecka Dahlqvist

Vart är Eric den 12 november? tacksam för svar! svara gärna i ett inlägg! :D



Det var sköj att läsa!

2011-10-30 @ 08:24:36

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0