Vad tror och kände NI?



Jag måste bara skriva lite om denna bilden.
När jag såg den första gången så trodde jag seriöst att jah skulle dö!
För mig betyder den lycka på ngt sätt?!
Det ser ut som att Molly har sprungit fram till Eric och hoppat upp i hans famn lixom?!
Det känns nästan som förut.
Som att dom är tillsammans igen?!
Jag tror inte att dom blir det för dom verkar vara ganska betämda med att dom mår bättre än någonsin.
Iallafall Molly.
Men vad tror och kännde ni när ni dåg bilden?
Tror ni att dom är tillsammans igen?
Blev ni lyckliga av att se den precis som jag? - kommentera

Jag blir iaf överlycklig när jag ser den.
Jah vet inte varför?!
Det bara är så.
Det känns som att dom är lyckliga.
Är Eric lycklig så är jag lycklig!
Det kan ingen ändra på. Det är så det är.
Jah kan sitta och titta på bilden i 50000000 timmar typ utan att sluta.
Jag bara älskar den. Visst, det är bara en helt vanlig kram och jag tror inte att dom är tillsammans.
Men Molly ser så himla lycklig ut med benen.
Och Eric som lyfter upp henne.
Ååå, för mig är det som en dröm.
Asså, jag vet verkligen inte varför men den betyder lycka och kärlek.
Jag älskar den!!! ♥







Postat av: frida

Åhhh vad skönt att höra att någon mer än jag blir så upphetsad av denna bilden!

Man blir helt otroligt glad, jag var glad hela dagen efter att ha sett bilden, jag har suttit och kollat på den så många gånger!!! :)

Det känns som att dom har pratat ut & förstått att dom kan vara bra vänner iallafall & det känns så skööööönt!:D Blev så himla glad när jag såg bilden!

2012-03-13 @ 15:31:15
URL: http://ffridaslife.devote
Postat av: Moah

Jag trodde också att .. eller kanske inte att det skulle bli ihop igen. Men Eric stod ju bakom scenen och tröstade henne och sa att hon var bäst och hoppades att hon skulle vinna och allt, så det är ju bra om de kan vara sånna nära/fina vänner ;)

Men denna bilden, asså den ger mig också LYCKA, när jag såg den stannade jag liksom upp och bara kollade på den länge och riktigt tänkte hur de kunde ha känt och allt sånt, de är så fina tillsammans.. ;)

Men jag tror inte heller att de kommer bli ihop igen asså, men man får ju hoppas på att de ändå kan umgås och allt sånt :D

Postat av: Anonym

SJUKT! alltså jag blir också så ÖVERLYCKLIG av att se dem tillsammans. VILL ATT DE SKA VARA TILLSAMMANS. Men varför? VET INTE. SJUKT.

2012-07-04 @ 18:04:17

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0