Eric kramade Molly ♥

Nu får jag höra att Molly körde för fullt under sitt rep medan Eric Saade stod på parkett och kollade in hennes framträdande.

Efteråt gick Eric fram och kramade om sin före detta flickvän länge, berättar en person som är med i Globenkulisserna just nu.

TIdigare i veckan berättade Molly för min kollega Martin att hon inte träffat Eric på länge så hon kände sig lite spänd och nervös inför att han skulle se henne framföra sin låt.

källa


Asså jag blir så jäkla ledsen när jag tänker på att det är slut mellan dom!

Eric är såååååååååååååå fin som kramar om henne och jag hoppas att Molly är snäll mot Eric också.

Det va ju en intervju där Eric hade hälsat och Molly inte ville hälsa ngt tillbaka. Då blev jag faktiskt lite sur på henne men jag hoppas att dom är vänner.

Eric är så söt och jag saknar honom så mycket så det är inte klokt!


Postat av: Moah

ååh vad gulligt!! :')

Jag kan se det framför mig..

För mig spelar det inte riktigt någon roll om de är ihop eller inte. Liksom när de gjorde slut så sa alla att ja men de har ju fortfarande kontakt.

Men sen ''dissade'' ju Molly honom och det var elkat :(

Men nu verkar det gå åt rätt håll, att de kan vara bra vänner. För man måste ju inte hata varandra för att man inte är ihop!



Började föresten nyss läsa din blogg, den är riktigt bra! Jag kommer nog följa den hela tiden :)

2012-03-09 @ 21:59:26
URL: http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se/
Postat av: emmy

heej!! vad heter den vidion, jag vill se den!! snälla kan du säga vad den heter??

2012-03-09 @ 22:09:30

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0