Är min kompis lik Eric?


Enar <---> Eric

Idag i skolan så såg jag något med Enar som var likt Eric och efter ett tag kom jah på att det var hans tröja.
Haha, det kanske inte är jättelikt, bara kläderna typ men tycker ni inte att han är lite lik Eric iaf?
Det tycker iaf jag! Eric är ju sjukt snygg men är inte Enar ganska snygg ockå?
Haha, vill bara veta vad ni tycker!
Är han lik Eric eller inte? - kommentera

(Om ni undrar varför det står "© linaochmartasliv" på bilden så är det för att jag har lagt upp den på min andra blogg också)



Postat av: Moah

Inte för att vara taskig, men jag tycker inte de är så lika :/

Postat av: Gabriella

Håller med Moah, inte så lika.

2012-03-20 @ 14:58:09
Postat av: Amanda

Lite lika om man kollar på stilen, men annars inte sååååååå lika :)

2012-03-20 @ 19:38:17
URL: http://novelsbyyme.blogg.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0