Fråga!

Ni vet ju, ibland har jag frågor till er.
Denna gången undrar jag. Hur reagerar ni när ni får reda på att ni ska se Eric?
 
När jag fick reda på att jag skulle få åka till Norge och se Eric så skrek jag rakt ut och började gråta av glädje.
När jag fick reda på att pappa hade köpt biljetter till Pop Explosion i Trollhättan så började gråta.
Jag tror att alla 14 gånger som jag har sett Eric har jag på ett eller annat sätt gråtit av lycka!
 
Men hur reagerar just DU när du får veta att du ska få se Eric?
 

Postat av: Natalie

Jag skriker och kan knappt handas. Blir riktigt glad av lycka :)

2012-06-27 @ 11:10:49
URL: http://ericsaadelove.devote.se
Postat av: emelie

När jag får veta att jag ska få se Eric så börjar jag alltd att gråta som en galing och sen frågar alla mig om jag inte blev glad eftersom att jag börja gråta men då brukar jag säga att det är glädje tårar!!!:)

2012-06-27 @ 18:38:19
URL: http://www.saadistforever.bloggplatsen.se
Postat av: Mooaaahh

Jag har då bara sett han en gång live,
för vi har varken bil, tid eller pengar..
Men det låg ett brev på mitt skrivbord,
så stog det:
''I och med att du är så duktig i skolan, på dansen, och i ridningen så får du gå på Pop Explosion''
Asså jag tappade typ andan, jag, jag vet liksom inte jag trodde det verkligen inte, mitt hjärta bara slog så himla himla fort och jag stog och gapade i typ 5 minuter. Sedan när jag fattade det dåååååå kom typ tårar och skrik haha ;)

2012-06-27 @ 19:51:48
URL: http://saadestoorys.devote.se/
Postat av: Josefin

Ärligt talat, jag börjar också oftast gråta av glädje och jag får värsta lyckoruset när jag hör bara namnet!!!! :D du får berätta allt om Norge! Hade planer på att åka dit men ingen kunde följa med och det gick så konstigt med bussar och så, skittråkigt! :( hade så gärna åkt dit. :( <3

2012-06-27 @ 21:23:21
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se
Postat av: Ellinor

Allts jag satt i sängen på motgonen på min födelsedag och fick det i ett paket och jag började storgråta och sen hoppade jag när jag hade fått på mig kläder och ätit frukost och det var den bästa presenten i mitt liv för det var en biljett till pop explosion i skövde.

2012-06-28 @ 20:12:50

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0