Mollys slängpuss till Eric

 Jag vet inte vad det är för fel, men jag kan inte ladda upp denna videon på bloggen. 
Så ni får klicka HÄÄÄÄR för att se den. Man ser när Molly "ger" en slängpuss till Eric.
 

Eric Saade stöttade Molly Sandén i går: ”Tillhör familjen”

 

Eric Saade dök plötsligt upp med Mollys familj ­under ”Allsång på Skansen”.

Sångerskan var med på kärlekskuppen – och svarade med en slängkyss.

Tidigare under dagen hade de firat hennes ­födelsedag tillsammans.

– Han tillhör familjen, säger Molly.

”Why am I crying” är ­låten om Molly Sandén och Eric Saades kraschade förhållande.

I går, på sin 20-årsdag, sjöng hon den känslomässiga balladen i ”Allsång på Skansen”– mitt framför ­familjen och ex-pojkvännen som satt i publiken.

Firade födelsedag

– Låten ligger mig så varmt om hjärtat och jag ville ta tillbaka känslan som var när jag skrev den. Det blev lite mer naket och man kunde komma närmare ­inpå, ­säger Molly Sandén efteråt.

Eric Saade, 21, dök plötsligt upp framför Solliden-scenen tillsammans med Mollys familj, efter att ha ­firat hennes födelsedag tillsammans med dem.

”Betyder så mycket”

Under allsången ”Jag är en jävel på kärlek”, som Molly själv valt, kastade hon en slängkyss mot ex-pojkvännen som glatt sjöng med tillsammans med Mollys ­lillasyster Mimmi Sandén.

– Eric tillhör familjen. Hela min familj och alla ­mina närmsta vänner var på plats, så det var jättekul att han kunde komma, ­säger Molly Sandén.

– Vi har mycket historia ihop och vi är vänner. ”Why am I crying” betyder så mycket, men jag gråter ­inte längre. Jag är lyckligare än någonsin och även om jag fortfarande kan känna det tunga, så har det förvandlats till någonting positivt.

”Klart jag har dejtat”

Det var i januari i år som Molly Sandén och Eric Saade bekräftade att det fem år långa förhållandet var över. Efter det har ex-paret lagt locket på om brytningen, men i en intervju med Nöjesbladet i maj berättade Molly Sandén att hon inte riktigt ”känt efter”, men att hon gått vidare.

Det ryktas om att du har en ny romans.

– Tyvärr så är det lite för tidigt för kommentarer. Just nu fokuserar jag på musiken och jag har inte tid för ett förhållande. Men det är klart att jag har dejtat.

Hur känns det?

– Det har varit ett naturligt steg. Men jag dejtar också musiken och det är där mitt fokus ligger. Det var inte min plan att träffa någon, men man kan aldrig styra över sånt. Så vi får se hur det blir.

”Jag är här för henne”

Eric Saade fanns på backstageområdet tillsammans med Mollys familj ­efter sändningen av ”Allsång på Skansen”.

Vad tycker du om Mollys framträdande?

– Hon var fantastisk som vanligt.

Varför är du här i kväll?

– Jag är bara här för hennes skull.

För programledaren Måns Zelmerlöw, 26, var det en glad överraskning att se Eric Saade på plats just i går kväll.

– Jag blir väldigt glad av att se att de är på den ­nivån, Molly och Eric, att han är här för att fira henne. Sedan är jag så klart ­väldigt glad att han är här och tittar på Allsången över huvud taget.

 

källa



Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0