Molly Sandén 20 år

 
SER NI ATT ERIC SITTER BREDVID MOLLY????? HAHA, FÅR TYP DAAAMP!
Okej, ska lugna mig. Haha, så fort jag ser att Eric och Molly är det minsta lilla nära varandra så blir jag helt himla galen. Asså shit!
Det betyder ingenting att dom sitter bredvid varandra, men dom är ju så himla fina haha!
Jag är galen, jag vet :)
Hahahahahaha, ni måste tro att jag är helt knäpp!
Men jag älskar bara att se Eric och Molly <3

Postat av: Mooaaahh

OMG JAG BLEV OCKSÅ HELT GALEN,
TYP HOPPA UPP OCH NER I STOLEN
OCH SKREK UTAN LJUD :O
Svårt att förklara då men.. xD
Eric var ju också på Allsång på Skansen när Molly skulle uppträda, och när hon sen gick ner till publiken så sjöng hon ju:''en jävel på kärlek'' omg Eric's léende när han hörde att hon tog den :O
så gav hon honom en slängkyss när hon gick förbi honom :D ;)

Svar: JAAAA! JAG DÖR!!!!
larssson.webblogg.se

2012-07-04 @ 21:04:13
URL: http://saadestoorys.devote.se/
Postat av: frida

ÅHHHH SAMMA HÄÄR! Så skönt att höra att de inte bara är jag som reagerar så mycket på Eric och Molly tillsammans, MAN BLIR SÅ GLAD NÄR DOM ÄR TILLSAMMANS :DDDDD

2012-07-04 @ 22:44:28
URL: http://ffridaslife.devote.se
Postat av: Jennie

Haha jag blir också glad när jag ser eric och molly tillsammas jag hoppas verkligen att dem blir tillsammas igen! <3 <3 :D

2012-08-10 @ 16:19:16

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0