Eric & Molly

 
 
 
Eric Saade & Molly Sandén ♥
För mig, så kommer det nog på något sätt alltid vara E + M. Det var dom från det att jag började gilla Eric och det ska vara så. Asså, jag kommer alltid tycka att dom var det finaste paret på hela jorden. ALLTID!
Så himla fina var dom!
Jag blir liksom helt galen om jag ser en bild när dom sitter bredvid varandra... Att sitta bredvid varandra betyder ingenting. Men dom är så fina ♥.♥
Molly har ju gått ut med att hon dejtar nån annan nu också, så det kommer nog aldrig bli dom igen :(
 
 
Älskar bilden!
Ser så himla lycklig ut liksom. Som att dom inte har träffats på länge och Molly slänger sig runt Erics hals :)) Så fint <3
 
Ååååh, blev så himla ledsen när jag såg att dom hade gjort slut :( Först trodde jag inte på det. Tidningar har ju skrivit det många gånger.. Men när jag såg att Molly hade skrivit det på sin blogg, så blev jag skitledsen.
Var med kompisar när jag fick reda på det så jag fick hålla inne tårarna. Men när jag kom hem så brast det. Jag bara grät å grät :'( Så hemskt </3
Usch, man märkte att Eric var jätteledsen. Allt han skrev på twitter...
 
Blev så fruktansvärt ledsen av att veta att Eric var ledsen. Är han ledsen så är jag ledsen.
Det bara är så.. :/
 

Såg en video på Eric & Molly idag, var längesedan jag tittade på dom.
Började då tänka på hur otroligt mycket jag saknar dom tsm. Dom var så jäkla söta.
Saknar ni Eric & Mollt tillsammans? - kommentera
 
 
 
 
 

Postat av: natalie

Jag saknar dem så sjukt mycket tsm, dem var verkligen världens sötaste par.
Man märkte verkligen hur lycklig Eric var varje gång man intrvjuade honom osv. Mår han dåligt mår jag dåligt. <3

2012-07-12 @ 16:46:25
URL: http://ericsaadelove.devote.se
Postat av: Moasaadejed

Håller med dina åsikter <3

2012-07-12 @ 20:15:10
URL: http://erickhaledhot.bloggplatsen.se
Postat av: saade4ever

Jag tycker också att dom var jätte söta tsm! men nu har de blivit som de blev... säger precis som du: är eric är lycklig så är jag det:) jag blev också väldigt ledsen när jag hörde att dom hade gjort slut.. men de är bara gilla läget...<3 jag saknar också de. lixom ...de va jätte fina ju! men älskar fortfarande Eric lika mkt vad som än händer!<3

Svar: Ja, det gör jag med <3 En gång med i The Saadefamily, alltid med i Saadefamily <3
larssson.webblogg.se

2012-07-12 @ 21:48:31
Postat av: Julia

jaaaa.... dom var så fina tillsammans..<3

2012-07-13 @ 09:14:11
Postat av: Vera

Blev också skit ledsen när jag fick reda på de, grät sjukt länge o mycket!!
Men båda har mått "dåligt" av de, för molly gick ner mycket i vikt o så, de har stått jätte mycket i tidningar o så!
Men är glad att dem fortfarande är vänner o umgås o stöttar varandra! Tex han var ju på skansen när molly fyllde år o molly sa då att han fortfarande tillhör familjen och att han är en av hennes närmsta vänner och eric sa att hon var lika fantastisk som vanlig och att han bara va där för hennes skull! Så vem vet de kanske blir dem igen om ett tag <3

Svar: Ja eller hur så tråkigt var det :( Aa, det är ju väldigt bra! Bara Eric mår bra så mår jag också bra <3333
larssson.webblogg.se

2012-07-13 @ 18:01:55
Postat av: Hanna

Ja, de va ju världens sötaste par! :(
Jag blev jätte ledsen, e eric ledsen så e jag de<3
Men kmr alltid älska honom, vad som än händer :)<3333

2012-07-14 @ 16:56:51

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0