Svar på kommentar

Josefin om ???:
NAW! Detta är från när han var med i Sommarlov 2010 va?! Älskar det klippet. :)

Svar: Japp det är de!



Eric största Fan om ???:
Hej Är du Erics syster?

Svar: Nej, det är jag inte

UPDATE:
Har ni frågor om mig eller Eric?
Ställ dom i blogresponse då!
Där är det lättare för mig att svara och ni kan vara säkra på att ni får svar på eran fråga!
Skulle jag svara på era frågor i ett inlägg varaje gång jag får en fråga så skulle bloggen fyllas av frågor :/
Så ställ frågorna i Blogresponse som finns högst upp i menyn :)

Postat av: Eric största Fan

Ja jag för stod dee jag skrev fel :D

2012-01-25 @ 13:32:10
Postat av: Eric Saade 4EVER

Vem är det som svarar på kommentarerna? <3

2012-01-29 @ 02:06:28

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0