Shit va nervös jag var!!!



Minns ni vad ni gjorde kvällen när detta underbara hände?
Jag satt iaf hemma i soffan spänd, nervös, gråtande och skrikande... haha
Jag satt och grät!!! Dom ropade upp fler och fler länder men dom sa aldrig Sweden.
När det bara var en plats kvar så sa dom det!!!!!!
Jag blev såååå himla lycklig så jag började gråta ännu mer fast denna gången av lycka ♥
Åh, när jag tänker tillbaka på Melodifestivalen 2011 och ESC så minns jag alla nervösa kvällar framför tv:n med rinnande tårar. Och att tårarna sedan övergick till lycka när jag hörde att han gått vidare till Globen, när han vann, när han kom med i ESC (videon här uppe) och när han kom trea i Eurovision Song Contest!

Vad gjorde ni när ni såg detta på tv?




Postat av: Moasaadejed

Svimmade!

2012-01-28 @ 19:53:19
URL: http://erickhaledhot.bloggplatsen.se
Postat av: josefin

Jag gråt av lycka när dom sa Sweden!!!

2012-01-29 @ 19:48:31
URL: http://www.ericochmolly.bloggplatsen.se

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0