Paow...

Stora snackisen Är ju att Molly Sanden och Eric Saade har gjort slut. Och medans vi pratat lite om Eric Saade så vill jag bara passa på att till och med jag har en kommentar om det. Visste kanske det är respektlöst av mig att göra det och att riva i gamla sår, men som sagt. Det är ju ni som sagt det ” det är det man får stå ut med om man är offentlig.” Och det är ju snackisen just nu. Och jag har respekt för deras relation. Men det här är bara vad jag tror! Så förlåt Molly och Eric :) Molly är för övrigt en av dom vackaraste människorna jag sätt. Blev nästan lite sturstukt när jag såg henne på Guldbaggegalans efterfest…

Jag tror inte att deras förhållande var på riktigt. Läs vad jag tror. Antagligen så har dom bara vart grymma på att dölja sitt privatliv. Men vad jag tycker så har man bara sett dom på stora tillställningar där det finns mycket fotografer på plats. Visst så dejtade dom säkert, men jag tror bara att det hela var en PR-grej.

Vad tror ni?

Asså varför skulle dom ljuga om deras förhållande?

Dom hade varit ihop i 4 år! Jag tror absolut inte som Paow!

Vad tror ni? haha... fy vad löjligt



Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0