Lycka!!!






Asså detta är verkligen lycka!
När jag ser dessa videos blir jag hur lycklig som helst!!! ♥
Att se Eric sååå glad är det bästa som finns.
Är Eric lycklig så är jag lycklig!!!
Jag älskar honom av hela mitt hjärta och ingen kommer någonsin kunna ändra på det.
Jag kanske har lagt upp dessa videosarna innan. Men dom betyder så mycket för mig och jag tror att dom gör det för er också så jag lägger upp dom igen.
Som jag sa innan. Är Eric lycklig så är jag lycklig ♥



Postat av: Josefin

Åh jag älskar också dem! Eric betyder typ allt för mig och jag älskar honom över allt annat. <3

2012-01-05 @ 18:08:42
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Saga

Samma här!!<3

2012-01-05 @ 19:59:33
URL: http://fellanochsaggesfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Tilda<3<3

HAHA! Åh herregud vilken reaktion XD Häller ett glas vatten över sig och titta bara på Molly, hon verkar nästan bli ännu gladare än Eric! ;) ÄLSKAR HONOM!<3<3

2012-01-06 @ 13:20:28

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0