Eric och Mollys tid i bilder

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på Eric och Molly!
Jag tycker verkligen att det är skittråkigt att dom inte är tillsammans längre =/
Såhär ska det inte vara!
Eric ska vara glad, inte ledsen!








Vad händer där bokom? Ssh, tror ni att dom pussas?




Jag har nog lagt upp alla dessa bilder innan men här kommer dom igen!
Awwww, gud så söta dom var ♥

Postat av: Lilli

Din blogg äger jag är nog världens största Eric fan!! Så din blogg passar mig perfekt. Jag har typ tio st affischer hemma❤❤

2012-01-14 @ 09:23:58
Postat av: ella engström

vilken favo ferj har du och vilken favo ferj har molly sanden. vil du ha barn och vad ska det heta omde är en tjej och kille jag hAR trefat dig på alsong på skansen komer du i hogdet jag jede dig en tekning

2012-01-15 @ 09:06:09
URL: http://nej
Postat av: sabria

jag vill att eric saade och molly ska bli ihop i gen men vad gjorde ni backom eric saades kofta

ÄLSKAR DIG ERIC SAADE PUSS SKA VI GIFTA OS

vet du att dany och molly är ihop

2012-03-18 @ 08:41:27

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0