Årets svin?

Jag började tänka igår på priset som Eric fick i Filip och Fredriks årskrönika.
Årets svin (på ett bra sätt)

Vad är det för pris egentligen?
Jag tycker att det var taskigt. Han är inget svin. Han är ju världens bästa kille.
Är Eric Saade ett svin?
Eller....
Är Eric Saade världens bästa?

Jag tycker iaf att det var vääldigt dumt sagt.
Vad tycker ni?

Postat av: moa

Årets svin menas med att han har varit en kille som sagt vad han tycker och varit lite kaxig, men på ett bra sätt.

Annars håller jag med om att det låter lite taskigt:).



PS. Älskar din blogg och ska du till Pop explosion såklart ska jag ju dit!!!!

2012-01-09 @ 10:29:37
Postat av: Josefin

Jag håller med dig, även fast de sa ("På ett bra sätt") efter "Årets svin" så tycker jag också att det var ganska taskigt, som sagt han är ju VÄRLDENS BÄSTA KILLE <3<3

2012-01-09 @ 10:45:13
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Julia

han kanske säger lite konstiga saker ibland men är fortfarande inget svin! :o han är bäst♥

2012-01-09 @ 11:33:19
URL: http://ericsaadeeric.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, fast Eric är ju ett litet svin ;) han säger exakt vad han tycker och tänker och vet kanske inte alltid alla gånger vad han säger;)

Men det är på ett bra sätt, och det var bara roligt !:p

2012-01-18 @ 16:25:07
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0