Senaste från Saade

Eric Saade
Hej Alla! Jag är i Åre och kör runt som en galning i bilar och skotrar och go carts, haha! på måndag börjar repen för POP EXPLOSION! Kommer vara as laddad!
Ikväll tycker jag att vi alla röstar på underbara Molly som är med i Melodifestivalen... Jag säger som jag en gång sa när jag själv var med. VI TOKRÖSTAR, Och vi är jävligt många!!! Ring 099 202 07 eller SMSa 07 till 72 211.
Kram och kärlek/E

OOOOOOOOOMMMMMMMMMMMSSSSSSSSS! ♥
Awwww, vad söt han är :) "underbara Molly".
Åh, det skulle vara NI Eric ♥

Postat av: Therese

Fin blogg du har! Kika gärna in min blogg, kommentera gärna och fråga mig gärna något på blogresponse följ mig gärna också. + jag har en länk tävling på bloggen så kika gärna på tävlingen och anmäl dig gärna !Kram! :)

2012-02-19 @ 18:39:06
URL: http://metherese.blogg.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0