Saknaden kan inte bli större!

Skrev alldeles nyss detta på min andra blogg som ni hittar HÄR! Menar verkligen det jag skrev och jag grät när jag skrev det! Jag hoppas verkligen att alla förstår och att ni inte slutar gilla Eric bara för att andra tycker att han är dålig. Läs vidare här nere ↓ så får du veta hur jag tänker och känner :)

Vad ligger framför dig, efter turnén?
- Efter turnén är det utlandet som gäller. Det blir tyvärr en paus i Sverige, jag känner att jag behöver ett brejk här hemma. Jag har inte uppfyllt alla andras önskan om att åka utomlands. Jag har ett schema som väntar på mig och när jag kommer hem igen vet jag inte. Men det blir i alla fall när jag har ny musik på gång igen, säger Eric Saade, som nu alltså förverkligar sin stora dröm.

Kan ni förstå hur ledsen jag blev när jag läste detta? Eric vet inte när han kommer tillbaka till Sverige efter turnén och jag kommer sakna honom så himla mycket!
Innan jag började gilla Eric så visste jag inte hur det var att älska någon så här mycket. Det är klart att jag älskar min familj, mina vänner, min släkt och allt, men det är inte samma grej. När jag börjar gråta för att jag saknar Eric och säger att jag MÅSTE få åka på fler av Erics turnéstopp med Pop Explosion så säger min mamma "Märta du känner honom inte".
Det har hon rätt i. Jag känner inte Eric som en vän, släkting eller någon i familjen men jag "känner" honom ändå på något sätt. Jag har en blogg om Eric (som ni hittar här), därför förljer jag verkligen Eric hela tiden. Eftersom att jag försöker uppdatera minst 3 gånger om dagen (går inte alltid) så ser jag bilder, intervjuer, videos mm. hela tiden. Jag läser hans Twitter, följer hans fanfacebook, fanfacebooksiter (som inte är riktiga Eric men som lägger upp bilder och grejer), bloggar om honom, tittar på youtubeklipp med honom, lyssnar på hans musik, läser intervjuer, köper alla tidningar Eric är med i typ... ALLT som man kan göra för att följa sin stora idol.
Jag älskar verkligen honom. Att vänta i 4 månader är en evighet för mig. Jag har inte sett honom sen den 29 december! Kan ni fatta det. Den 29 december såg jag honom sist.
Ni kanske inte tycker att det låter som alldeles nyss. Men nej, för mig känns det som 100 år sedan.
Nu är det 64 dagar kvar tills jag ska få se honom igen. Min älskade Eric ♥ Det kommer, och har funnits många stunder när jag känner så stor saknad att jag sitter och gråter. Senast jag grät var för typ 5 minuter sedan.
Jag har aldrig och då menar jag aldrig gråtit för att jag saknar någon så mycket som jag saknar Eric!
Dom dagarna jag har sett Eric har varit dom absolut bästa dagarna i mitt liv och kommer alltid att vara det.
Jag vet inte hur jag ska förklara det bättre för att alla ska förstå det, men Eric betyder ALLT för mig!
Jag älskar honom av hela mitt hjärta och han är en del av mig ♥

Så alla saadefans där ute. Var starka. Sluta aldrig gilla Eric för att någon säger att han är töntig, för det är han inte. Stå alltid för den du är och för det du gillar. Älskar du Eric så gör du det, ingen ska ändra på det.
JAG ÄLSKAR DIIIIG MIN ÄLSKADE ERIC SAADE


Hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig Eric ♥

Postat av: Natalie

AUWW GUD VAD VACKER TEXT SÖTNOS BÖRJADE GRÅTA RIKTIGT MKE, JAG SAKNAR MIN ERIC BBY LIKA MKE SOM DU JAG SKA SE HONOM 31/3 O DE KÄNNS SOM ATT DE ÄR 100 ÅR KVAR TILLS DIT.

VI ÄR OCH KOMMER ALLTID ATT VARA EN SAADEFAMILJ, ERIC KOMMER ALLTID HA EN STOR PLATS I VÅRA HJÄRTAN UTAN ERIC SAADE ÄR VI INGENTING OCH UTAN OSS ÄR HAN INGENTING OCH SÅ SKA DE ALLTD VARA.

VI HOPPAS HOPPAS ATT HAN KOMMER ATT KOMMA TILLBAKA TILL SVERIGE SÅ FORT SOM MÖJLIGT EFTER POP EXPLOSON NÄR HAN ÅKER TILL UTLANDET.

NU SKA VI BARA LÄNGTA TILLS VI FÅR SE VÅR ÄLSKLING IGEN, GE HONOM MASSA KÄRLEK NÄR VI VÄL SER OCH TRÄFFAR HONOM O BEVISA HUR MKE VI ÄLSKAR OCH KOMMER SAKNA HONOM NÄR HAN ÅKER UTOMLANDS.

MASSA STORA KRAMAR FRÅN ETT RIKTIGT STORT SAADE FAN NATALIE <3

2012-02-10 @ 14:20:10
URL: http://ericsaadelove.devote.se
Postat av: Julia

vad fin text :') ♥

2012-02-10 @ 17:08:03
URL: http://ericsaadeeric.blogg.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0