Fin bloggläsare man har!

Hejsan!!
Jag tycker att det är jätte bra gjort att vara 12 år och blogga om sin egen idol! Du har ju jätte mycket fakta om honom och jag blir så imponerad, men också inspirerad! ;)

Jag skulle gärna vilja ha en idol blogg, men då skulle jag ju inte blogga om Eric det gör ju du redan så bra. Så jag har lite frågor till dig:

1. Hur började du blogga om Eric Saade?

2. Kan du designa bloggar??

3. Var ifrån får du all din fantastiska fakta??

Jag kanske kommer på mer frågor sen, men än så länge kommer jag inte på något mer!
du kanske vill veta vem jag ska blogga om (om jag kommer igång med bloggen såklart)?? Jag ska blogga om Måns Zelmerlöw! <3

Ja, tack då än så länge! :)

//Nora

Detta fina mailet fick jag från en bloggläsare igår!

Åh, jag blir verkligen jätterörd av allt fint du skriver :) Jag kan inte förklara med ord hur mycket det betyder för mig att ni uppskattar bloggen!!! Det är det absolut bästa man kan höra från sina bloggläsare. Att ni gillar bloggen. Såklart så kan jag svara på dina frågor :D

1. Menar du varför jag började blogga? Eller hur jag började blogga?
Jag startade en blogg på blogg.se och började.
Varför jag började blogga: Jag älskar ju Eric och tyckte att det skulle vara kul att ha en blogg om honom :) Jag visste inte alls att jag skulle ha över 100 läsare varje dag men det är superkul!

2. Ja det kan jag. Man kanske inte kan säga att jag är superbra på att göra designer men jah kan ju :P

3. Jag får den lite överallt. Från olika hemsidor, tidningar, Erics twitter och fanfacebook, facebook och lite var stans.

Kommer du på fler frågor så kan du ställa dom i blogresponse som finns i menyn på bloggen. Då svarar jag så fort jag ser att jag har fått en ny fråga :)
Tack Tack Tack igen!!!! Du är verkligen jättesnäll som skriver så fint. Blir superduperglad ♥





Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0