3 Augusti - Eric Saade, Stockholm Pride

Tja! Här kommer inlägget om när jag var på Stockholm Pride för att se min älskling som jag inte hade sett på nästan 5 månader.
 
Dagen började med att jag vaknade upp på hotellet i Stockholm. Vaknade för en gångs skull glad! Brukar vara grinig & trött på morgonen annars. Men jag skulle ju få se Eric. Så varför sura?
Iaf, eftersom att jag inte fick komma in i Tantolunden (där Eric skulle spela) utan vuxen så var ju mamma tvungen att gå med mig. Hon ville såklart inte vara där hela dagen å vänta för att jag skulle få stå längst fram. Så på dagen gick vi bara på stan typ. Klockan tickade & jag blev nervösare & nervösare över att jag inte skulle få nån bra plats.
Men tillslut så satte vi oss på tunnelbanan & var på väg till Tantolunden. När vi var framme så var jag helt galen & ville bara springa till Tantolunden. Men... det ville inte vädret. När vi kom upp från tunnelbanan så spöregnade det.
Inte klokt. Det verkligen öste ner. Vi hade varken paraply eller regnkläder så mamma ville inte gå ut.
Snacka om att jag fick panik. Trodde seriöst att det skulle vara hur många som helst framme vid scenen. När det slutade regan så gick vi iaf till Tantolunden. Kom in där & jag sprang till scenen. YES! Platser kvar framme vid scenen. Så där ställde jag mig. Var där vid typ, hmm... klockan 6 kanske? Lite tidigare. Kommer inte riktigt ihåg men aah.
Det var lite artister som hyllade Whitney Houston eller något innan. Men jag brydde mig typ inte haha. Satt bara på marken & väntade.
Saadefansen från Sthlm skrek "Vi är Saadefans allihopa" & alla hängde på. Sjukt bra drag. Tillomed innan konserten hade börjat. "Ge mig ett E".. "E".. "Ge mig ett R".. "R".. osv... "vad blir det?".. "ERIC"!
TILLSLUT så blev klockan 22.00 & Eric klev ut på scenen. Lika snygg som vanligt, lika cool som vanligt, fantastisk!! Jag dog!!! Grät som 17. Nästan 5 månader hade det gått sedan jag såg Eric sist. Så himla lycklig, att jag stod där. Längst fram! Himla mycket skrik & värsta bra draget & trycket framme vid scenen.
Han var där. Framför mig! Kunde inte fatta det typ!! Han höll på i en timma & det var BÄST! Allt var bäst! Han dansa, sjöng, prata, fick igång publiken ännu mer & va snyggast i världen. Två gästartister hade han med sig.
Tone & Json. Eric och Tone sjöng såklart Imagine. Shit va fin Tone var i sin guldiga klänning. Hela hon glittrade. Hon & Eric passar verkligen sjukt bra. Både deras röster och som personer.
Json var där och körde Hearts in the air. Eric å han asså. SWAG!
Så efter en timma gick Eric av scenen :( Men alla skrek "En gång till, en gång till". Så han kom ut på scenen igen. Då körde han Popular & Hotter than Fire.
Under Popular hände det. Han gick ut. Stannade framför mig, pekade på MIG, gav MIG en slängpuss och tittade på MIG!!!! Kan fortfarande inte fatta det! Helt otroligt! Seriöst!!!!!!!!!!! OMS!!!! Kolla videon, spola fram till 3.08 så ser ni när han gör det! Videon är från den HÄR bloggen.
 
 
Helt klart en av dom absolut bästa dagarna i mitt liv!!! <3 Kan inte förstå att han ger MIG en slänguss!! OMS!!! <3
Helt sjukt!!! Pinsamt att man hör mig gråta å skrika hur mycke som helst efteråt haha :oo
Skriver det igen, ERIC! JAG ÄLSKAR DIG! ♥
/Märta
 
Skrivit detta på min andra blogg innan, därför det inte bara handlar om Eric.
 

Postat av: Mooaaahh

Åh Gud vad kul!!
Är så glad för din skull :D

2012-08-16 @ 18:28:49
URL: http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se/
Postat av: Erica

Kul att du läser min blogg och att du tittade på videon och delde den. Uppskattar att du länkar till min blogg också!!

2012-08-18 @ 13:30:09
URL: http://detskavagottoleva.blogg.se

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0