Eric i Norge



Til tross for at Eric har en plan om å erobre både Norge og resten av verden, vet han ikke enda når han kommer tilbake hit for å holde konserter. Han håper det blir snart



"Jeg følger alltid hjertet mitt og driter i hva folk sier. Jeg har alltid vært sånn. Om hjertet mitt vil noe, så vil det det og da går jeg den veien"



"Man får bare gjøre sin greie fullt ut. Gjøre det fra hjertet. Enten så liker folk det, eller så gjør dem ikke det"

Eric har nylig sluppet debutalbumet sitt i Norge, og etter å ha slått an så det suser i Sverige, er han nå spent på å se hvordan hans norske fans mottar platen

 


 

Eric Saade: - Jeg skal ta over Norge



Den svenske pop-hunken var på Unicef-galla i Oslo i helgen

Eric Saade (20) gjør braksuksess i hjemlandet Sverige med sitt nye album. Søndag gjestet han Norge i forbindelse med Unicefs Humorgalla, og skal vi tro pop-kjekkasen er det ikke det siste vi får se til ham her hjemme.

- Jeg er her nå fordi jeg skal ta over Norge! sier Eric til Starlounge.

Eric har nylig sluppet debutalbumet sitt i Norge, og etter å ha slått an så det suser i Sverige, er han nå spent på å se hvordan hans norske fans mottar platen. Selv om han har hørt at det norske publikumet kan være vanskelig å overbevise, er han trygg på at det han gjør vil være nok for å slå ordentlig gjennom også her.

- Man får bare gjøre sin greie fullt ut. Gjøre det fra hjertet. Enten så liker folk det, eller så gjør de ikke det. Men som jeg sa, jeg er her for å ta over Norge. Det er det eneste jeg har på hjernen, sier den selvsikre artisten.

Det betyr mye for Eric hva fansen synes om han, men journalister og kritikere bryr han seg ikke om.

- Jeg følger alltid hjertet mitt og driter i hva folk sier. Jeg har alltid vært sånn. Om hjertet mitt vil noe, så vil det det, og da går jeg den veien, sier Eric.

Det har blitt hans taktikk for å takle motgang. Om han skulle mislykkes i noe, er han fornøyd likevel, for han vet at han har gjort det han selv trodde på og hadde lyst til. Tydeligvis har det fungert, for musikken hans triller på radio, og jentene hyler. Dessverre for dem, er det allerede noen som har fått innpass i den romantiske delen av Erics liv.

- Jeg har kjæreste, og vi har vært sammen lenge, sier han med et lurt smil. Han vil ikke si noe mer om sin utkårede Molly Sandén, som også er artist.

Eric er en travel mann for tiden, og kvalitetstid med kjæresten, familie og venner må settes til side.

- De forstår at jeg ikke har så mye tid. Jeg gjør jo noe som jeg elsker å gjøre og jeg er alltid velkommen hjem, så det er greit, smiler han.

Til tross for at Eric har en plan om å erobre både Norge og resten av verden, vet han ikke enda når han kommer tilbake hit for å holde konserter. Han håper det blir snart.

- Jeg synes det er veldig gøy å være i Norge. Det er som å starte på nytt etter å ha turnert i Sverige, sier Eric.

Se flere bilder av den billedskjønne svensken i galleriet øverst på siden!

källa

 



Var det ngn som fattade vad det stod? jag fattade mkt men inte allt, haha



 



Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0