Svar på kommentar

Josefin om Facebook :):
Det där var jättebra sagt! Tycker också att det kan vara svårt att stå för att jag älskar Eric men jag orkar inte bry mig om vad de säger! Det betyder jättemkt att du sa detta, fick lite mer kraft att våga. :* <3

Svar: Åh, jag blir jätteglad när du säger så, haha!
Är glad att jag kan hjälpa dig! Vill bara säga en grej... DU ska aldrig skämmas för att du gillar Eric! ♥
Man får gilla vem man vill och det är inget man ska skämmas för.

Ingen annan i min klass gillar Eric, men när dom säger att han är ful osv. så säger jag bara:
Tyck det då! Ni får tycka vad ni vill men jag älskar honom lika mkt ändå ♥






Postat av: Josefin

Åh gud va gulligt sagt!! TACK SÅ MYCKET MÄRTA! <3 :*

2011-10-07 @ 12:30:21
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: kattlover

vilken klass går du i? hur gammal är du? jag går i klass 2a och en tjej i min klass gillar eric saade, hon heter amy. hon och jag är 8 år.

//amy och madde



2011-10-15 @ 11:15:09
URL: http://catalooalskare.blogspot.com

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0