Saadedröm

Jag drömde en gång att jag var vilse i Stockholm och inte hittade till hotellet där jag bodde. Precis när jag skulle gå runt ett hörn hör jag en röst, som sjunger något. Jag följde rösten till ett öppet fönster i gamla stan, kollade upp och där stog han och sjöng. Han var ensam och jag gick dit upp, klockan var 12 mitt i natten. Jag trodde alla låg och sov för det var släckt överallt förutom i hans fönster. Jag knackade på och han öppnade och frågade varför jag hade kommit, jag berättade att jag hade gått vilse och var jättetrött. Han sa att jag kunde få sova i hasn säng medans han sov på soffan, jag sa att jag lika bra kunde ta soffan. Men han tvinga mig till att ta sängen. Så jag tackade och somnade medans han sjöng så underbart. jag undrade hela tiden vem det var jag hade träffat. I drömmen visste jag inte vem det var men sen när jag vaknade i drömmen vaknade jag även på riktigt och märkte att jag hade sovit över hos Eric.

Tack så mkt Amanda för din dröm!
Har ni drömt om Eric ngn gång?
I så fall kan ni skicka in drömmen till [email protected]
så lägger jag upp den precis som med Amandas!


Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0