Vad ska jag blogga om?

Är det ngt speciellt som ni vill att jag ska blogga om?
Vill ni att jag ska berätta om mig själv? (bloggen ska handla om Eric men ni kanske vill veta ngt om mig som bloggar?)
Vill ni att jag ska visa mina autografer?
Vill ni att jag ska visa mina affischer?
Eller har ni några roliga videos eller fina bilder som ni vill att jag ska lägga upp på bloggen?
Har ni videos eller bilder som ni vill att jag ska lägga upp så kan ni länka dom i blogresponse eller i en kommentar så kanske jag lägger upp dom på bloggen! :D
Och om ni har egna bilder från konserter så kan ni maila dom till mig [email protected]

Jag vill att ni ska få läsa allt ni vill veta om Eric, eller bara se biler och videos :)
Jag är helt öppen för förslag!!! Det är ju ni som ska ha det roligt när ni tittar in på bloggen! ♥


Postat av: Vickan

Du kan ta kort på dina afghaner, autografer, pock videos fast inga gamla tråkiga;)

2011-07-24 @ 11:00:47
Postat av: Vickan:) igen

Affisher****

2011-07-24 @ 15:15:00
Postat av: Jenny

fortsätt bara som du gör :)

Du kanske kan börja ha någon tävling på bloggen? :) typ har läst på nån blogg att dom har veckans eric fan, du skulle ju kunna ha något liknade ? :) det är alltid kul :)

2011-07-24 @ 16:52:02
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se/
Postat av: Caroline

visa affisher:D

2011-07-25 @ 17:33:12
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0