Hata mig...

Hata mig för att jag gillar Eric Saade
Hata mig för att jag älskar Eric Saade
Hata mig för att jag lyssnar på Eric Saade 24/7
Hata mig för att mitt rum är fullt av Eric Saade
Hata mig för att jag försvarar Eric Saade om ni haters säger något dumt om han .
Hata mig för att jag tycker Eric Saade är snygg.

Men hata inte Eric Saade, för han har inte gjort dig ett skit.

Eftersom att det är så många som skriver att dom blir retade mm. för att dom gillar Eric så tänkte jag att jag kunde lägga upp detta på bloggen!


Postat av: Josefin

Jättebra sagt Märta! <3<3 FATTAR INTE VARFÖR MAN MÅSTE HÅLLA PÅ ATT TRACKA HONOM HELA TIDEN!!!! :(( Jag blir så arg.. :(

2011-12-01 @ 14:23:09
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0