Rösta på rix top 6

Glöm inte att rösta!!! Rösta HÄR, HÄR eller HÄR

Postat av: hanna eriksson

heja eric saade jag vill att du ska vinna allt rocknjörnen jag sk rösta på dig eric sade är min idol

mvh

hanna therese eriksson

2011-08-31 @ 22:13:44
URL: http://flamingo
Postat av: Anonym

heja eric saade han ska vinna allt

mvh

hann therese eriksson

2011-08-31 @ 22:15:36
Postat av: hanna eriksson

heja eric saade du ska vinna allt

mvh

hnna therese eriksson

2011-08-31 @ 22:17:30
Postat av: hanna eriksson

heja hej heja ericccccccccccccccccccc vinnnnnnnnnnnnnnnn

mvh

hanna therese eriksson

2011-08-31 @ 22:30:43
Postat av: hanna eriksson

jag tycker att eric saade ska vinna i rockbjörnen i år faktiskt han sjunger så himla bra

för han är min idol eric saade största fans med han

så det därför vill jag att eric saade kommer och vinna i rockbjörnen 2011 i år

detta vill jag säga till eric saade



heja eric du är bäst

du ska vinna toppa nr 1

ingen kommer och slå¨han sist ner från topplistan

du ska vinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnna

heja eric

heja eric

eric saade är för bäst

2011-08-31 @ 22:44:55
Postat av: hannaa therese eriksson

heja eric du ska vinna allt

jag tycker att eric saade ska vinna i rockbjörnen i år

för han sjunger så himla bra

det därför jag ska rösta på han

om eric vinner kommer jag få hans aktograf av han

han vinner så klart rockbjörnen 2011 nu är det hans tur och toppa längst upp på topplistan nr 1

eric saade hearts in the ear

it s your best sweden



heja eric

heja eric

vinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

mvh

hanna therese eriksson

2011-08-31 @ 22:53:39
URL: http://eric saade

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0