Lägenheten del 2

 

Jag kom på att jag glömt lägga upp bilderna från Eric och Mollys lägenhet så här kommer dom...







 

Bilderna kommer från Molly Sandéns blogg

 

 


Postat av: Ellen Malmquist

du äger och jag bor i marbella i spanien. Jag undrar om du känner någon som heter klas för det är en av min pappas kompisar. Då kanske du ka komma ner någon gång. Jag är 10 år. Det skulle vara kul att va med en kändis och helt täckt av BODT GUARDS. HAHA

love you

2011-09-13 @ 20:51:08
URL: http://ericsaade.com
Postat av: Anonym

du äger och jag bor i marbella i spanien. Jag undrar om du känner någon som heter klas för det är en av min pappas kompisar. Då kanske du ka komma ner någon gång. Jag är 10 år. Det skulle vara kul att va med en kändis och helt täckt av BODT GUARDS. HAHA

love you

2011-09-13 @ 20:54:08

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0