Svar på frågestunden, del 1

Hur länge kommer du gilla Eric Saade?
Svar: Haha, jag vet inte?! Men jag har inga planer på att sluta gilla honom. ALDRIG får bli mitt svar :P

Vilken är den bästa låten som han har gjort?
Svar: Denna frågan är omöjlig att svara på. Kan verkligen inte säga en låt. men några favoriter är: Without you I´m nothing, Break of dawn, Me and my radio, Made of pop, Someone new, Still loving it, Stupid with you, Hotter than fire, Sky falls dawn, Fingerprints, Backseat... haha och alla andra!

Hur började du gilla Eric?
Svar: Jag såg honom första gången i Melodifestivalen och tyckte då att hans låt Manboy var skitbra. Jag lyssnade på den hela tiden och sökte fakta om Eric, lyssnade på hans musik och helt plötsligt var jag fast! :)

När såg du honom live första gången?
Svar: 20 Maj 2010

Vad gör du på fritiden?
Svar: Är med kompisar, lyssnar på musik, pluggar, bloggar och dansar jazz :D

När började du gilla Eric?
Svar: Den 13 februari 2010



Hur började du gilla Eric?
Svar: Jag såg honom första gången i Melodifestivalen och tyckte då att hans låt Manboy var skitbra. Jag lyssnade på den hela tiden och sökte fakta om Eric, lyssnade på hans musik och helt plötsligt var jag fast! :)

Beskriv Eric med ETT ord!
Svar: BÄST

Har du några fler idoler?
Svar: Jag gillar fler artister... Men det är ingen som jag gillar (älskar) så mycket som Eric :))

Hur många planscher med Eric har du på ditt rum?
Svar: Jag har konstigt nog bara 10 "riktiga" affischer uppsatta på mitt rum. Men, jag har många fler och massa tidningar med hela sidor med bara Eric på.

Bästa tv-serie?
Svar: I Saades fotspår ♥ gick ju inte på tv... men kommer inte på någon riktig tv-serie nu. :P


Tack så mycket för alla frågor ni har ställt. Jag svarar på fler frågor imorgon. Ni kan fortsätta ställa frågor tills dess.




Postat av: AMANDAH

hej!



Nu har jag länkat den personen som gissade rätt på min hårfärg. in och kika om det var du :D



kram

2012-02-05 @ 21:40:57
URL: http://www.mondoblog.se/tiepamandahh

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0