NEJ...

Eric åkte ut från Rix top 6 igår!!! Inte alls bra ju :(
Nu måste vi se till att han ska bli en utmanare så att han kommer in på listan igen!
Ni kan önska en låt HÄR

Jag önskade låten Made of pop!
Ni kan ju såklart önska ngn annan men det är ju bra om alla önskar samma låt så att den kommer in!

Postat av: linn älskar saade

hej hej!!!!

vet ej om du kommer iog att du kommenterare ppå min blogg linnsans.bloggo.nu

men i alla fall så klart jag ska rösta på eric saade!!!!!!!

hejar ju på han sååååå!!!!

hehe och vet du eric saade tog upp mig på scenen i olofström!!!

HAN E BÄST!!!!

hehehe

HA DET BÄST!!!!!:)



P.S FORTSÄTT GJÄRNA KOMMENTERA PÅ MIN BLOGG!!!!

JAFG KOMMER ATT KOMMENTERA PÅ DIN BLOGG!!!!!

SKA BLI SÅ KUL!!!!

HEHE

2011-09-22 @ 16:14:04
URL: http://linnsans.bloggo.nu
Postat av: Jenny

dom får bara spela låtar som har släppts som singlar på radion, så made of pop får dom inte spela, tyvärr ! :(

2011-09-25 @ 12:07:48
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0