Nära till gråten...

Just nu är jag inne i en period då jag saknar Eric sjukt mycket!
Känns som att jag kan börja gråta när som helst typ.. så fort jag ser en bild med hans fina leende osv så blir jag helt varm typ & känner hur mina tårar bara vill spruta typ haha...
Har ni också känt såhär?? :o
Jag får sånna här "attacker" ibland typ?! Hahah, låter helt fail men aah..
 

Postat av: Josefin

Håller med, känner lite så nu jag också. <3 Förhoppningsvis kommer jag kunna åka till Helsingborg den 30, men det är inte säkert än.. :( Vill så gärna ha något att se fram emot. :'( <3 ERIIIIIIIIC!

2012-09-14 @ 12:12:20
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0