GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ERIC!

Grattis världens finaste Eric på 22 årsdagen!
Jag såg dig första gången den 13:e februari 2010 när du sjöng Manboy & då föll jag pladask.
Lyssnade på Manboy HELA tiden & upptäckte att du hade gjort Sleepless innan.
20 Maj var jag på en signering för första gången. Du var så himla söt & snäll!
Nu har jag sett dig 17 gånger och det har varit dom absolut bästa dagarna i mitt liv! Du betyder så himla mycket för mig & jag saknar dig sjukt mycket!
Du är så jäkla grym på det du gör! Alla frågar mig "finns det inget som är mindre bra med Eric?" och svaret är NEJ!
Allt är bra med dig! Du dansar skitbra, sjunger asbra, har stora konserter, bryr dig om dina fans, är snygg... Kan skriva hur mycket som helst! Du är bäst Eric!
Så ha nu världens bästa födelsedag! JAG ÄLSKAR DIG! NU & FÖR ALLTID! Without you I'm nothing!


Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0