OMS, VA SNYGG HAN ÄR!!!



Asså ser ni hur sjukt snygg Eric är eller?! När jag såg denna videon så blev jag typ helt galen. Asså, serri! Han är verkligen världens snyggaste. Helt otroligt att man ens kan vara såhär snygg.
Titta bara på hans ögon, hans hår, hans léende, hans ansikte, hela han! Asså, jag vet inte hur jag ska förklara hur sjukt himla snygg han är.
Vissa delar av denna videon är ju från musikvideon till Hotter than Fire men jag har inte sett det andra någon gång faktiskt. Men oms! ♥
Jag fattar inte det. Det är helt obeskrivligt hur snygg han är! Så sjukt fin!
Kolla videon så fattar ni vad jag menar!
Kram ♥ /Märta

Skrev detta på min andra blogg. ↑
Vill ni kika in på den och slänga in en kommentar så blir jag och min kompis Lina jätteglada :)
Skriver lite om Eric där ibland också :D


Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0