14/4-2012 Pop Explosion, Trollhättan


Foto: Stefan Bennhage

Jag kom till Arenan när klockan var ungefär 15.30. Då var det ungefär 10 andra fans där. Jag satte mig i VIP-kön och väntade. Haha, hade inte så mkt att göra men det var ju bara 3,5 timmars väntan, har väntat MYCKET längre.
När klockan var 17.30 så kom vakterna och skulle öppna dörrarna för insläpp. Men... haha, dom fick inte upp dörrarna så vi fick flytta oss till en annan dörr och vi trängdes som tusan. Så när jag kom in och visade min biljett för att få min VIP-badge så säger dom "Det här är ingen VIP-biljett". Jag fick typ panik och sa "Jo, det står ju det där *pekade på biljetten*". Så såg dom det och jag blev så himla lättad. Fick bandet runt halsen och SPRANG in för att få stå LÄNGST fram! Och det fick jag :D
Så var det bara 1,5 timmar kvar. Såhäääääääääääääär taggad var jag!!!
Äntligen så slog klockan 19.00 och världens finaste Manboy kom ut på scenen bakom det vita skynket. Jag skreeeek som bara den och grät! Så jäkla fin är han! Så himla fantastiskt att få se honom igen, även fast det bara var ett dygn sedan sist.
Åså kom DEN låten. Break of dawn. Han gick ut på tungan av scenen och tittade på mig. Då kände jag bara, shit han kommer ta upp MIG på scenen. Men... näpp. Han tog tjejen som stod bredvid mig. Fattar ni BREDVID MIG (du läser bloggen va?)! Jag blev så himla ledsen så jag bara grät, grät, grät, grät, grät och grät lite till. Asså verkligen storgrät!!! Tänk liksom att om han hade pekat liiiite mer åt höger så hade han pekat på MIIIG! Aja, jag grät iaf skitmycket resten av låten men det lugnade sig lite när han började sjunga Masquerade och Manboy :)
Det var ju ändå en av dom bästa dagarna i mitt liv! Så fantastiskt! Han levererade som vanligt till 10000% och var såklart världens snyggaste!
Så efter en och en halv timma var det dags för Withou you I´m nothing. Kunde inte hålla mig då heller. Grät, grät,grät å grät! Så himla fin är den låten. Underbar.
När han sjöng Hotter Than Fire så regnade det ju över honom (så som manboy i Melodifestivalen) och när han stod framför mig på scenen så dansade han och det skvätte vatten på MIG! OOOOOMMMMS! Okej, ni kanske tycker att det är överdrivet, men jag tyckte att det var så jäkla härligt, haha :) Att det vattnet Eric hade haft på sig skvätte på MIG!!! OMS!
Det var ännu en oförglömlig kväll som jag ALDRIG glömmer! HELT JVLA FANTASTISKT! ♥



Postat av: Tilda<33

SHIIIT! Kom du dit 15.30 och det var 10 fans där?!

Jag kom till Stockholm 9.00 och då var det typ 15 fans där.. :O

Det var grymt i alla fall ;) <3 Eric tänkte först ta upp mig men sen ångrade han sig :'( alla trängdes så jag fick stå längst fram längst ut i kanten fast jag hade väntat längre än vissa :( men det var en underbar kväll och jag fångade Erics blöta skjorta! :D <3

2012-05-12 @ 09:03:09
Postat av: .....

Var du själv på den konserten, eller hade du kompis med dig?

Ofta bara 10 fans, jag kom dit 9.30 och då var de 25 pers där! :o

2012-05-13 @ 15:34:29
URL: http://ericsaademyheart.blogg.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0