Skulle ge Saade en kyss



I ”Melodifestivalen”-balladen ”Why am I Crying” sjunger Molly Sandén om uppbrottet från Eric Saade.

Kammar hon hem vinsten på lördag möts ex-paret på scenen när ”Popular”-sångaren lämnar över sin sångfågel.

— Det skulle kännas lite märkligt, men jag skulle förmodligen ge honom en kyss i rent lyckorus, säger Molly till Starlounge.

Efter flera år tillsammans gick Molly och Saade skilda vägar i januari. Det unga paret flyttade ihop i en lägenhet i Stockholm i april förra året och så sent som i september åkte de på kärlekssemester till Spanien tillsammans.

I fjol vann Saade Melodifestivalen med ”Popular”, och Molly stöttade den dåvarande pojkvännen hela vägen till segern.

Nu är det dags för Saade att lämna över sångfågeln till årets vinnare. Och om ex-paret möts på scenen på lördag blir det första gången på flera veckor.

— Vi har ju inte träffats så mycket den senaste tiden och det skulle bli ett lite konstigt ställe att ses på. Men där och då, jag skulle nog inte ha så mycket i huvudet, jag skulle bara vara så glad, säger Molly.

Sångerskan har överösts med hyllningar sedan vinsten i Leksand, men Saades fans är inte lika överförtjusta i Mollys låt. Hon sjunger bland annat om ex-pojkvännens smutsiga kläder, vilket har fått en hel del Saade-fans att tända till.

— Jag har gått ut och sagt att han är dålig på att ta upp sina kläder från golvet och det står jag för. Då får han skälla på mig, jag tar den fajten, säger hon till Aftonbladet och skrattar.

 

källa

Awwww, tänk om hon vinner!!! OMS, va gulligt det skulle vara!
En segerkyss på scenen! OMS, jag skulle dö då ♥


Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0