Marie + Eric? Nejdå..

Fick en fantastiskt rolig bild mms:ad till mig idag. Nämligen denna:

Den här bilden är rolig på många sätt…

Men asså, vad vet journalisterna som inte jag och Eric vet?! Haha! Jag vill bara lugna alla Saade-fans och säga att det inte finns någon som helst sanning i detta. Jag har inte läst vad som står i tidningen, men som sagt, den här smaskiga rubriken stämmer inte. Jag och Eric har skrattat gott åt detta idag.

Jajagsägerdådet. Grävande journalistik när den e som bäst ;-)

 

Från marie Serneholts blogg


Postat av: Matilda o klara

Trodde ni var det när vi såg det men nu får vi ju veta sanningen :)

2012-03-28 @ 16:52:58
URL: http://Nej

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0