Sensuell musikvideo till låten Imagine

 
 

Svettiga kroppar som myser i solen.

Nu gör Eric Saade sin mest sensuella och lättklädda musikvideo hittills – tillsammans med den norska popstjärnan Tone Damli.

– Egentligen vill vi vara med varandra. Så det är olycklig kärlek, säger Eric Saade om videon.

En het och lättklädd romans på Ibiza. Det är grundstenen i Eric Saades nya video som han gör tillsammans med en av Norges största sexsymboler

Tone Damli, 24. Låten "Imagine"  handlar om en kvinna som är i ett förhållande, men drömmer om en helt annan kille.

– Både jag och Tone var lite nervösa över att klä av oss lite framför kameran, men vi var trots allt på Ibiza, skriver Eric Saade i ett sms

till Nöjesbladet.

Är nyförlovad

Tone Damli är nyförlovad med den norska skådespelaren Aksel Hennie, känd från filmen "Max Manus". Romansrykten har förekommit om Saade och

Damli. Bland annat har "Se & hör" skrivit att duon ska bli sambos. Men enligt stjärnorna är allt påhitt. "Kan inte sluta skratta åt de svenska skvallertidningarna. De skriver skit! Vi skapar musik, fuck it", har Eric Saade skrivit på Twitter.

– "Imagine" handlar om kärlek som är bitterljuv. Den handlar om att Tone har en pojkvän och att jag har en tjej, men egentligen vill vi vara med varandra. Så det är lite olycklig kärlek. Det försöker vi beskriva när vi spelar in videon för att göra den så "real" som möjligt, säger Eric Saade till TV2 Norge.

I en "bakom kulisserna"-intervju i TV2 Norge är känslan mellan Saade och Damli förförisk. Saade förklarar exempelvis vad han tycker om sin motspelerskas utseende.

”Tone är väldigt snygg”

– Jag tror att många tycker Tone är väldigt snygg. Det tycker jag också, säger han.

Saade berättar att det var lätt för honom att skriva låten eftersom han fått uppleva olycklig kärlek i sitt liv. Under intervjun frågar han om Damli haft liknande upplevelser.

– Jag är inte den typen av tjej, säger hon.

– Synd för mig, säger Eric Saade och skrattar.

Båda två konstaterar att videon till "Imagine" är den mest avklädda videon de varit med i.

– Jag lovade att göra en het och sexig video och det är vad vi har gjort, så jobbar vi. Man kan lugnt säga att jag njööööt under denna inspelning, skriver Eric Saade i ett sms till Nöjesbladet.

 

Källa



Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0