Åker till Norge för att se Eric

 
Hej Hej!
Jag vill bara säga att imorgon åker jag till Norge för att se Eric. Han ska vara med i TVprogramet Allsång på gränsen.
Vet inte exakt datum när det visas i Sverige. Men skriver såklart det här på bloggen när jag vet.
Det jag ville säga var att uppdateringen inte kommer vara så bra. Blogg.se appen fungerar inte så jag kan inte uppdatera därifrån. Men ska göra några inställda inlägg så kika in här ändå.
Jag är tillbaka på tosdag eftermiddag som vanligt igen.
 

Postat av: Moasaadejed

Den visas på torsdag knal 7 gamla tv 4 plus tid 20:00 :)

Svar: Tack så mycket :D
larssson.webblogg.se

2012-06-26 @ 18:53:38
URL: http://erickhaledhot.bloggplatsen.se

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0