27 Juni 2012 - Eric Saade i Norge


Okej, var ska jag börja? Hmm, jag kör på och berättar om hela gårdagen från början till slut. Vaknade, åt frukost, blablabla... Såg Eric. Klart! Haha, nej, det hände MYCKET mer än så.
 
Hade ställt klockan på 9.00. När den ringde stutsade jag nästan upp ur sängen (det är inte vanligt), och gick ner å åt frukost. Efter det fixade jag iordning mig och packade ihop tandborste, tandkräm och allt sånt där. Samtidigt så sprang jag runt och sjöng och typ var helt galen. Så taggad som man bara kan bli haha :))
Klockan 11 var jag klar och satte mig på bussen till Centralen. Var framme på Centralen ungefär 11.30 och tåget skulle gå 12.42. Ähm, mamma, varför skulle jag vara där så tidigt?
Då var det bara att vänta, haha :P Vid 12 gick jag och köpte en macka på Subway som jag kunde äta på tåget. Efter lite mer väntan såå rullade tåget in och jag gick på med ett stort léende på läpparna och massa fjärillar i magen haha. NU var det på riktigt. Jag var på väg till min Eric :D<33
2 timmar senare...
Moster och Emma (min kusin som är 5 månader) stod på stationen och väntade på mig. Jag gick till dom och vi åkte iväg till deras landställe. Där gjorde vi tacos som vi laddade upp med innan vi drog till Norgeeee :))
Jupp jupp, jag bytte om till min Saade T-shirt och Saade hoodtröja. Hoppade in i bilen och vi var påvääääg :D
 
Biljetten ↑
 
När vi kom fram till Halden så var det asmke folk där och jag tänkte att jag inte skulle se någonting. Men insläppet gick snabbt och jag sprang in för att iaf få en någorlunda bra plats. Det fixade sig och jag fick en skitbra plats nästan vid mittgången. Det var liksom en gång precis framför mig... (svårt att förklara haha). Så jag var jätteglad. Efter nån timmas väntan så satte det igång. Först var det bara tråkigt. Några artister som jag inte visste vilka det var. Jag ville ju se Eriiic <3
 
Jag, när jag väntade på att det skulle börja ↑
 
Eftersom att det satt massa Saadefans bakom mig så vill dom få med oss i TV. Så när dom skulle presentera Eric satt programledarna PRECIS bredvid mig. Delade liksom stol med en av dom haha ;o Så presenterade dom Eric och vi skrek som bara den. Såklart så började jag gråta av lycka när han klev upp på scenen. Han sjöng Hotter than Fire och dansarna var såklart med. Sjukt bra som vanligt. Den mannen kan inte göra något dåligt. Seriöst, han är helt fantastisk.
Efter Hotter Than Fire sjöng Tone (som Eric sjunger Imagine tillsammans med för er som inte visste det) Look Back och någon annan låt. Hon är riktigt duktig faktiskt :D
Sedan blev det tråkigt igen... hähä :P
Men, efter ett tag så var det dags för Tone och Eric att sjunga Imagine. Helt fantastiskt asså. Har man aldrig sett Eric live så kan man nte förstå den känslan. Det är liksom.. kan inte förklara det. Som att komma till himlen. Så sjukt himla bra var han. Helt otroligt :))<3
Efter att dom hade sjungt den satte dom sig i publiken (!) och blev "intervjuade". DÅ kom jag på det. När dom var klara och dom som filmade hade gått därifrån och Eric skulle gå så sprang jag fram till honom. Jag slängde mig runt hans hals och sa "Jag älskar dig ♥". Då sa han "Tack du är söt". OMS! Han tycker att jag är söt!!
Han var så himla fin. Så snygg! + att han lukatde asgott! Shit, jag ville verkligen inte släppa honom. Så vakterna fick säga till mig att gå därifrån, haha.
Så.. när jag tillslut släppte honom gick jag gråtandes och skakandes tillbaka till min plats. Herregud, jag kan fortfarande inte fatta att jag äntligen fick en kram av honom. Har sett honom 15 gånger nu och ÄNTLIGEN! <3
När allt var slut så sprang jag till några staket där jag trodde att Eric kanske skulle komma och skriva autografer.
Så efter att jag och massa andra fans hade stått och ropat på Eric kom han äntligen. Han är så sjukt himla fin!!
Kan inte beskriva det. Tillslut kom han fram till mig och jag sträckte fram mitt block så skrev han sin fina autograf och jag pussade hans hand :DD<33333 Juste, innan vi Eric kom och skrev autografer så fick jag en autograf av hans dansare Alex och Anton :)
 
Alex och Antons autografer ↑
 
Erics fina autograf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ↑
 
Hehe, efter att jag hade fått min autograf gick jag till bilen och när jag satte mig i den så bah skrek jag "JAG FICK EN KRAAAAAM!!!!", haha :) DET är riktigt lycka. Höll på att börja gråta igen när jag berättade om kramen och att jag hade pussat honom på handen och allt.
Japp, sedan åkte vi hem till mosters land igen. Var jättetrött men sjukt lycklig.
Så var den dagen över och jag somnade med ett STORT léende på läpparna!! ABSLOUT en av dom bästa dagarna i hela mitt liv! :D<3 Kommer aldrig glömma den! NEVER!
/Märta
 
Det här hade jag redan skrivit på min andra blogg och orkade inte skriva om det. Det är därför som det inte bara handlar om Eric utan massa grejer runt om också.
Om ni undrar varför jag inte hade med några bilder på Eric så är det för att det finns många som tar bilderna även om det finns en copyright text på dom. Det har hänt mig och jag vill inte att det händer igen.

Postat av: saga

Lyllo dig :D

2012-06-29 @ 15:45:15
URL: http://sagabrisssman.webblogg.se
Postat av: jenny

Du vet väl att det är en Ericblogg du driver? Hur kul är det att följa en blogg som handlar om den man älskar mest i världen när bloggerskan inte vill lägga ut bilder på honom pga att hon inte vill att andra ska ha dom?
Det är ju det som är själva grejen med en Ericblogg? Att folk ska få se bilder som inte annars går att hitta...
Just sayin'. Ha en bra dag! =)

2012-06-29 @ 19:01:49
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se
Postat av: Julia

haha fy vad kul att du kramade honom! :D helt klart värt det även om vakterna kommer ;D ♥

2012-06-29 @ 19:20:17
Postat av: Natalie

Auwwwww gud så undeerbart. Är riktigt avundsjuk!!
Hoppas vi ses på lotta på Liseberg den 6 augusti för jag ska dit :)
Kram Natalie

2012-06-29 @ 20:01:14
URL: http://ericsaadelove.devote.se
Postat av: Elina

Gud vad jag är avundsjuk på dig men du är värd det.

Svar: Hihi tack typ :))<3
larssson.webblogg.se

2012-06-30 @ 12:30:54
Postat av: Hanna

Ååh, fyfan va jag e avis på dej nuu :(
Jag vill oxå se min älskling!! <333333 menmen iaf såg dej, asså när programledarna satt bredvid dig ;)

2012-07-08 @ 17:23:56

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0