Någon som såg mig ikväll?

Såhär ser jag ut för er som inte visste det...
 
Var det någon av er som såg mig på "Allsang på grensen"?
När dom presenterade Eric och han skulle skunga Hotter than Fire så satt jag bredvid programledarna.
Om ni såg mig i slutet så såg jag väldigt sur ut, hehe.
Men det var jag inte. Det var för att jag precis hade fått en KRAM av Eric. Jag var så chockad och jag grät så det var därför. Men jag var absolut inte sur. Jag var ÖVERLYCKLIG! Hade bara inte riktigt fattat att jag hade fått en kram av min älskling!

Postat av: Johanna

Ja, jag såg dig!!! Skulle också vilja ha varit där. Han är liksom helt underbar:) eller det går inte att beskriva i ord vad han är. Jag bara älskar din blogg kollar in den minst 5 gånger om dan. så sluta aldrig att blogga :) kram

Svar: Hihi, ja det är han verkligen :))<3 Oj, tack vad fin du är ♥ Kram :D
larssson.webblogg.se

2012-07-05 @ 21:37:20
Postat av: Natalie

Jag såg dig sötnos, blev riktigt avundsjuk när du satt där <3

2012-07-05 @ 22:04:45
URL: http://ericsaadelove.devote.se
Postat av: Hanna

Hihi jag såg dej ;)
Men du..saade e min älskling,<3333333

2012-07-08 @ 18:04:13

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0