Masquerade tour 2010

 
 
Saknar Masquerade tour sjukt mycket! Jag var i Munkedal på Mesquerade tour och det var fantastiskt.
Då var han inte så stor och han tog min hand jättemånga gånger. Det var fantastiskt :D<333
Var någon av er på masquerade tour? Saknar ni det?

Postat av: Johanna

Ja, jag saknar masqurade tour jättemycket det va ju första gången jag såg honom live:) jag stod längst fram vid scenen i landskrona och skrek och sjöng med <3 Han va inte lika stor som han är nu och jag vinkade till honom och han vinkade tillbaka då viste jag att jag alltid kommer att älska honom. När han hade spelat färdigt kunde jag inte sluta lee <3 jag var så lycklig <3 kram <3<3

2012-07-17 @ 13:07:35

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0