Tips, läsarbilder, Saadedrömmar!

Som ni märker så Är uppdateringen inte på topp.
Det beror helt enkelt på att jag inte vet vad kag ska skriva.
Så jag behöver eran hjälp.
Ser ni bilder, intervjuer, videos mm. som ni tycker att jag ska lägga upp på bloggen... varför inte skriva det till mig då?
Ni kan skriva en kommentar med länken till videon, intervjun eller bilden/bilderna, skicka ett mail med bilderna eller ngt annat till [email protected], eller så kan ni ju skriva till mig i blogresponse.
Jag behöver verkligen just DITT tips.

Har ni sett Eric live ngn gång och vill dela med er av det?
Då kan ni skicka bilderna till min mail [email protected] eller om ni har lagt upp bilder på eran blogg så kan ni länka inlägget så får jag låna era bilder till min blogg?!

Har du drömt om Eric någon gång då?
Har du gjort det så maila drömmen till mig (mailadressen ser ni ovan), så lägger jag upp den på bloggen.

Har du ngn favoritbild på Eric?
Du kanske till och med har flera favoritbilder. Maila bilderna till mig så lägger jag upp dom på bloggen.

Jag behöver eran hjälp så kom igen nu.
Ös på med tips. Jag lovar er att jag inte har lagt upp ALLA bilder, videos och allt vad det är på bloggen.

Tack! ♥



Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0