Svar på frågestunden, del 3

Jag undrar vart man köper billjetterna till konserten i rättvik när eric upträder... ngn som vet???
Svar: HÄR kan du köpa biljetter dit!

Har du någa djur?
Svar: Ja, en hamster :P

När fyller du år?
Svar: Den 7 april :)

Vad är det värsta som skulle kunna hända när du ska på en Eric signering eller konsert?
Svar: Haha, detta var nog den svåraste och roligaste (alla har varit superroliga att få men denna var lite speciell) frågan jag har fått.
Hmmm... det var riktigt svårt. Det är nog att jag skulle bli sjuk den dagen. Antagligen skulle jag gå ändå... Men om jag hade typ magsjuka så är det ju inte så lätt. Eller så skulle det vara att jag blev så hårt tryckt mot ett staket längst fram så att jag får åka till sjukhus. Haha, det var verkligen svårt. Men kommer inte på något annat just nu?! Det allra värsta skulle vara att det hände Eric något på scenen. Det skulle vara för hemskt!
Vad är det värsta som skulle kunna hända er?

Hur började du gilla Eric?
Svar: Det kan du se HÄR!

Vilken är din favorit låt?
Svar: Det är omöjligt för mig att svara på. Men jag har svarat på det innan, och det hittar du HÄR :D

Vilka bloggar följer du med honom?

Svar: Jag följer ganska många. Men några är EricSaadeDaily, AllaSaadeFans, min (haha) och Saadelovers.

Vad har du för saker till din kamera?
Svar: jag har inte så mkt... hähä :) Har bara standardobjektivet och en kameraväska. Men jag vill ha ett
55-300 mm objektiv och massa annat.

Vem är det som svarar på kommentarerna?
Svar: Det är jag. Haha, nä men jag är en tjej på 12 år som älskar Eric Saade och heter Märta.



Så, nu har jag svarat på alla era frågor! Tack för alla frågor ni hhar ställt ♥ Ni är BÄST och Eric såklart, haha :)
Hoppas att ni är nöjda med era svar och att ni fick veta det ni ville. Jag har iaf försökt svara så bra jag kan ;D


Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0