Svar på frågestunden, del 2

Bästa bok?
Svar: Twilight böckerna, Beautiful Dead och Fallen ängel :D

En favorit-bild som du har fotat?
Svar: Oj, det var svårt. Det är nog någon på Eric men jag lägger inte upp bilder som jag har tagit på honom längre. Eftersom att någon har tagit min bild och tagit bort texten. Men en favoritbild är nog den här:



Vad heter din kamera?
Svar: Canon eos 550D

Yo man, varför är inte jag med på dina bilder :( ?
Svar: Haha, vet att det är min kusin som har skrivit denna. För att denna bloggen inte ska handla om dig! ♥

Varför sålde eric och molly sin lägenhet?
Svar: Dom är ju inte tillsammans längre. Dock så vet jag inte varför ingen av dom ska bo kvar där.

Vill du bo i eric och mollys lägenhet?
Svar: jag bor i Götebrog och vill inte flytta till Stockholm. Men visst, det skulle inte vara helt fel att bo där ;)

Varför lägger du in bilder på Eric & Molly när de är inte längre ihop?
Svar: Ja du, det var en bra fråga. Nä men jag la ju upp ganska många bilder på dom när dom precis hade gjort slut (eller när vi fick veta det) för att "minnas" deras tid. Jag tycker också att dom är så söta tillsammans :)) Dom är fortfarande det finaste paret som fanns på jorden! ♥

Är det verkligen du som gjort den här bloggen eric saade?

Svar: Nej, det är de inte. Jag som bloggar heter Märta. Men jag ÄLSKAR Eric xD

Hur många gånger har du sett eric saade på riktigt?
Svar: 11 fantastiska gånger =D

Har du nån gång pratat med eric?
Svar: Japp, på signeringar.

Ska du åka och kolla på Pop explosion?
Svar: Såklart att jag ska :) Ska gå i Göteborg och i Trollhättan. Ses vi där någon?



Svarar på ännu fler frågor imorgon! Shit vad kul att så många ställde frågor. Ni kan fortsätta ställa frågor ända fram tills jag säger stopp.








Postat av: Josefin

Jättefin bild, verkligen! Önskar att jag också var en sådan bra fotograf, hihi :D Åh ska du också till Trollhättan, jag med! Hoppas att vi ses då. :) <3<3<3

2012-02-07 @ 07:39:03
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag ska också till göteborg och trollhättan :D

2012-02-07 @ 14:59:38
URL: http://ericsaadeeric.blogg.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0