Jag är med i en artikel om Pop Explosion!

 

Haha, jag vet... ser inte klok ut!

Men denna bilden tog ngn av journalisterna i Trollhättan :)

När konserten var slut så kan jag ju säga att jag inte såg ut såhär. Min mascara hade hamnat på hela kinderna och ja... haha, jag grät som sjutton :')

 


Postat av: Jenny

Jag tycker inte du ska klaga ...:') om du bara såg bilden på mig i Trollhättans tidning... Omg xd

2012-04-16 @ 22:17:57
URL: http://Http://jjennyaandersson.blogg.se
Postat av: Anonym

ehehe, så deg der! filma du noe? om du gjorde det, kan du vær så snill å legge det ut? :) spesielt break of dawn! jeg ... trenger å se den, lurer på om det faktisk er sant at han valgte meg... hahaha :) eller bilder er fint. håper du skjønner norsk

2012-04-17 @ 22:55:09

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0