Frågor om Pop Explosion!

Tjooo ♥
Imorgon ska jag äntligen få gå på min första Pop Explosion.
Jag har några frågor till er som redan har varit på någon av konserterna som varit.
Skulle bli jätteglad om ni svarade i en kommentar eller i blogresponse för jag behöver veta detta.

1. Fick ni ha systemkamera med er?
2. OM ni fick ha systemkamera, hade ni sittplats eller VIP?
3. Om man inte fick ha med sig systemkameran in i arenan, vad fick man göra med den då?


Haha, bara kamerafrågor men jag skulle bli sååå glad om ni svarde!
Skriv gärna vilken stad ni var i också. För det kan vara olika på olika ställen.
TACK!

Postat av: Amanda,

Hej, man fick tydligen inte ha med systemkamera om man har vip o_o för att man inte ska få ta lika bra bilder som journalisterna som jag tycker verkar va väldigt löjligt, men jag vet inget om man får ha en om man har sittplats.. Men man kan ju altid ta med o fråga, om man inte får kanske man kan lägga ner den i väskan om man har med nån? (:

2012-04-12 @ 15:53:14
Postat av: Tilda<33

Man kan ju alltid smyga in den ;) <3

2012-04-12 @ 17:43:29

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0