???


Man får INTE ha systemkamera på Pop Explosion.
Iallafall så fick man inte ha det igår i Malmö.
Fick man det i Helsingborg?
I Malmö så berodde det på att journalisterna inte ville att man skulle kunna ta lika bra bilder som dom.
Dumt tycker jag.

Postat av: Nora

Hejsan!

Jag tycker de är underbart med tjejer och killar som har bloggar om sin idol, jag tror de uppskattas av både andra fans men också själva artisten. Jag vill också blogga om min favorit artist - Måns Zelmerlöw, och har därför några frågor.

1. Hur kan du få fram så mycket "fakta" om vad som ska hända Eric? (t.ex när han ska ha spelningar, intertjuver, och annat)

2. Läser du några andra bloggar som också bloggar om Eric eller kanske andra artister??

3. Har du själv några tips på hur man ska börja??

4. Hur började du blogga om Eric??

5. Tycker du att man ska åka på så många konserter som möjligt för att kunna blogga om artisten??

Jag vill jätte gärna ha svar på mina frågor, om du vill kan du besvara dom och lägga upp de här på bloggen som ett inlägg men de går lika bra att skicka svaren i ett mejl: [email protected]

Kram! <3 //Nora

2012-04-02 @ 15:26:55
URL: http://bozzeboo.blogg.se/
Postat av: Moah

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA MEN GUD ASSÅ!!!!!!!

MAN BORDE VÄL FÅ HA DEN KAMERAN MAN VILL!! :O

ooooooonööööööödiiiiiiiiiiiigt....

2012-04-02 @ 17:09:08
URL: http://moahceciliaclaire.bloggplatsen.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0