Platina



Stort Grattis till alla inblandade som bidragit till den stora framgången med Saade Vol 1 som nu har belönats med en Platina skiva! — med Fredrik Kempe, 'Ginni' Jason Gill, Pelle Berglund, Mattias Larsson, Robin Fredriksson, Julimar J-Son Santos, Johanna Randolph, Marcus Norell, Mattias Rasmark, Mårten Aglander och Lasse Lingman.

Postat av: Amanda

Hejsan! Hittade din blogg för några dagar sedan och tycker den är väldigt bra! Jag har en fråga dock!

Följer du Erics vms blogg på iphone(om du har någon..?) för jag gör det men har bara fått sex stycken videos... Och tycker det är lite knasigt eftersom jag skrivit i mitt mobilnummer på hans sajt men bara fått videos från song contest... Har han gett ut några nya och vad tror du mitt problem kan bero på?

Kram!

2011-09-06 @ 22:40:03
URL: http://mandisorange.blogg.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0