Mina affischer

Jag frågade ju er vad ni tyckte att jag skulle blogga om för ett tag sedan! Det var ganska många som ville se mina affischer så här kommer dom :)
Det är inte bara affischer utan lite annat som finns i mitt rum med Eric på...



En affisch som jag köpte på Made of pop!



Jag berättar om affischerna ovan från vänster till höger.
1. Affisch från när jag träffade Eric första gången!
2. Affisch som jag fick på Media markt
3. Affisch som jag har köpt på Gallerix

E:et som står på hyllan har jag gjort och det står för Eric! :) Och i ramarna är det biljetter från när Eric har varit i Munkedal :D



Autograf på affisch nummer ett på bilden ovanför denna!



Min dörr!



Mitt skrivbord!



Erics skivor! Ser ni vilken CD som är i sterion?


Jag har mkt mer grejer som t.ex. tidningar! Men jag har inte klippt ut allt och satt upp på vägarna...
Är det ngt mer ni vill se? (som handlar om Eric)
Vill ni veta ngt om mig? (det handlar ju inte om Eric, men det är ett undantag isf)
Vill ni se mina autografer?
Eller ngt annat




Postat av: barbro

oj, oj, det var mkt saker med ERIC på. Ordning o reda.

2011-09-10 @ 11:38:12
Postat av: kattlover

å va lyxigt rum det är, jag vill ha en sån rum.

2011-09-11 @ 17:34:17
URL: http://catalooalskare.blogspot.com
Postat av: kattlover

å va lyxigt rum det är, jag vill ha en sån rum.

2011-09-11 @ 17:36:19
URL: http://catalooalskare.blogspot.com
Postat av: Affischer

Snygga affischer!

2011-09-28 @ 22:02:56
URL: http://www.affischer.net

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0