Har Eric och Molly blivit hotade? haha

Haha, så här skrev Molly Sandén på sin blogg:

Haha! Idag har jag fått veta en massa nya saker om vår semester som jag inte hade någon aaaning om! T.ex. så åkte vi ju inte till Spanien på semester, nej nej, vi flydde landet på obestämd tid för att vi blivit hotade. Hur har jag kunnat missa dom hoten? Konstigt…
Något annat som var konstigt, var att jag tydligen hade frågat passagerare på ”lågprisflygplanet” om dom ville dela taxi till hotellet… Jaha… gjorde jag det i sömnen då eller?
Dessutom hade jag gått runt med en karta i handen och ”tydligen inte hittat så bra i Malaga”… nej, det där sista kan jag verkligen hålla med om! För jag har aldrig varit i Malaga! Förra veckan var vi nämligen i Marbella…

Så, tänk vad bra att skvallertidningar finns egentligen! Annars hade jag ju missat den här otroligt viktiga faktan om mig själv som jag inte hade en aning om!


Postat av: ERIC SAADE ÄLSKAREN!!!

hehe vad konstigt!!!

heh

2011-09-23 @ 19:47:20
URL: http://linnsans.bloggo.nu

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0