Vad tusan tror folk?!

Detta skrev ngn (Anonym) till mig i blogresponse:

Hej! Tänkte bara berätta att totalt 618 elever i min skola hatar Eric Saade. Vi är 620... Bara jag och min kompis avgudar honom. Alla retar oss hela dagarna och säger att han är bög. Idag sa en i åttan att han var "En jävla fitthora med läppstift" och tyvärr så var jag sjuk idag så min kompis var tvungen att ta all skit själv. JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR DE HATAR HONOM?! När vi bara skulle gå EN ENDA trappa upp till ett rum där vi skulle prata med en typ kurator om våra problem sa två personer " Eric Sa-a-a-a-a-a-a-a-ade suger" och "Eric Sa-a-a-a-de är ful. VI HATAR DEM. Jag älskar Eric Saade och längtar så in i -------------- till den 4 december då jag kommer träffa honom i sollentuna centrum och till den 28/4 på Pop Explosion!

Jag blir så jäkla sur på folk när dom säger sådana här dumma saker om Eric!
Jag har typ samma problem. Ingen i typ hela min skola älskar Eric så mkt som jag!!
Alla i min klass och dom andra på skolan säger att han är bög och massa annat skitsnack.
Då undrar jag?! Varför är Eric ihop med världens finaste tjej Molly Sandén om han är bög?
Vad har Eric gjort mot dom som gör att dom är emot honom?

Eric är världens finaste och omtänksammaste kille!
Jag känner inte honom men jag vet det! Han är så jäkla snäll mot alla sina fans och han verkar vara väldigt omtänksam mot sin familj.
Om dom inte gillar honom... varför då bry sig?
Jag älskar Eric och jag står för det. Dom kan säga vad dom vill men Eric kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta ♥

JAG ÄLSKAR DIG ERIC!!!

Förlåt för mitt språk och för att jag blev så sur... men vad tror dom?

Postat av: Julia

håller med! Jag och min kompis är typ dom enda som jag känner som gillar han också..

Men läs gärna min nya saga om Eric!

2011-11-19 @ 11:26:39
URL: http://mylifeofsaade.blogg.se/
Postat av: Saga

Samma här, jag är thp den ända bland mina kompisar som gillar han och då kommer ju killarna och säger han e böög!! men bry dig inte, dom eba avendsjuka(stavining) jag hörde faktiskt en kille som sa att han va avendsjuk på Jb;)<3 men strunta i dom!<3<3

2011-11-19 @ 13:43:14
Postat av: saga

Samma här, jag är thp den ända bland mina kompisar som gillar han och då kommer ju killarna och säger han e böög!! men bry dig inte, dom eba avendsjuka(stavining) jag hörde faktiskt en kille som sa att han va avendsjuk på Jb;)<3 men strunta i dom!<3<3

2011-11-19 @ 13:43:42

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0