Eric Saade 12 November!

Hej!
Anledningen till varför jag inte har bloggat idag är för att jag har varit på en dansuppvisning som Eric Saade var med på! :D
Jag har skrivit det en gång redan på bloggen men iaf så är det så att min granne dansar i en dans som heter Funkykiz!
Varje år så kommer det en artist på uppvisningen och i år kom Eric Saade dit :))
Därför var jag där idag och fick se våran älskade Eric Saade idag igen ♥

Jag satt längst fram och närmast mittgången så när Eric gick ner från scenen sträckte jag fram min hand och han tog den! Han höll i min hand!
Han gjorde det 2 gånger och jag typ dog, haha :D
Shit vad den killen gör mig svag!!!!
Jag ÄLSKAR dig Eric ♥


Min kamera har gått sönder så jag lånade mammas och det blev inte så bra bilder :( Alla blev typ suddiga men här får ni en bild från min iPhone istället!


Postat av: julia

neej vad kul! :D

2011-11-12 @ 22:04:57
URL: http://ericsaadeeric.blogg.se/
Postat av: Josefin

GUD VA ORÄTTVIST! Men jag är glad för din skull Märta! :D <3<3

2011-11-13 @ 10:01:10
URL: http://erickhaledsaadeforever.blogg.se/

Kommentera här nere!

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ser bara jag)

Har du en blogg?

Skriv din kommentar här:

Trackback
RSS 2.0